نوشته شده توسط : worldmarketing

"ساختار پایان یافته یک شرکت سرمایه گذاری ذکر شده ، نقدینگی روزانه سهامداران در معرض سرمایه گذاری مستقیم بسیار ناشایست در پروژه های زیرساختی که درآمد قابل اعتماد و بلند مدت دارند را به سرمایه گذاران ارائه می دهد."
فیلیپ کنت ، مدیر GCP Infrastructure Investments
تأثیرات مثبت اجتماعی و اقتصادی سرمایه گذاری های شما چیست؟
فرانک شرام ، مدیر عامل شرکت BBGI S.A ، گفت: "پروژه های زیرساختی می توانند تأثیر بسزایی در جوامع محلی و محیط زیست داشته باشند. در هنگام ساخت پل Mersey Gateway Bridge در انگلستان ، تیم پروژه BBGI طرحی داوطلبانه را شامل یک برنامه آموزش چهار هفته ای ایجاد کرد که در آن افراد می توانند طیف وسیعی از مهارت های توسعه فردی را بیاموزند. پس از اتمام دوره ، به داوطلبان این فرصت داده شد تا از مرکز بازدید کنندگان پروژه حمایت کنند و به آنها کمک کنند تا داستان پروژه را برای مدارس محلی و گروه های محلی بیان کنند. پیش بینی می شود منافع اقتصادی بلند مدت پیش بینی شده شامل بیش از 4000 شغل جدید ثابت ، فعالیت بازآفرینی و سرمایه گذاری داخلی بیش از 61 میلیون پوند در سال در ارزش افزوده ناخالص از مشاغل جدید تا سال 2030 باشد. "

هری سیکینگز ، رئیس زیرساخت های InfraRed Capital Partners ، مدیر سرمایه گذاری HICL ، گفت: "از نظر اقتصادی ، منافع سرمایه خصوصی سرمایه گذاری شده در زیرساخت های عمومی شامل انتقال ریسک از طریق ساخت و ساز و یا مرحله عملیاتی ، بودجه های نگهداری سرمایه محصور شده است. ، و استفاده از تخصص و منابع بخش خصوصی. منفعت انتقال مالیات به مودیان مالیات ، به ویژه انگیزه بخش خصوصی برای تحویل برنامه های سرمایه ای در زمان مقرر و به موقع ، قابل توجه است. و دارایی ها را به خوبی حفظ کرده و به طور موثر کار کند.

"از طریق شرکت های سهام ، HICL در دارایی های فیزیکی سرمایه گذاری می کند ، که اغلب دارای مشخصات بالایی هستند و در قلب جوامع واقع شده اند و از ارائه خدمات عمومی پشتیبانی می کنند. سرمایه گذاران در زیرساخت ها باید از منافع کلیه ذینفعان آگاهی داشته و نسبت به آنها حساس باشند. این طرز فکر به ایجاد ارزش پایدار و بلند مدت برای سهامداران HICL کمک می کند. نمونه اخیر این رویکرد مسئولانه در مدیریت سهامداران حل و فصل مسائل ناشی از انحلال کارلیون بود که پایداری مدل مشارکت عمومی و خصوصی را نشان داد. "

فیلیپ کنت ، مدیر سرمایه گذاری های زیرساخت GCP ، گفت: «زیرساخت ، طبق تعریف ، تهیه دارایی هایی است که به نفع عموم است. بنابراین همه زیرساخت ها دارای مزایای مستقیم کاربر هستند ، مانند بهبود ارائه خدمات مانند مراقبت های بهداشتی یا آموزش ، کاهش زمان سفر مرتبط با زیرساخت های حمل و نقل و کاهش انتشار کربن از تولید انرژی های تجدید پذیر. بعلاوه ، پروژه های زیربنایی دارای مزایای غیرمستقیم یا پویا نیز هستند - که معمولاً با پروژه های بزرگتر مرتبط هستند. GCP Infrastructure در دارایی های زنده تجدید پذیر ، PFI و تحت حمایت سرمایه گذاری در انگلستان سرمایه گذاری می کند. به عنوان مثال ، این شرکت بهره برداری و / یا ساخت تأسیسات انرژی تجدیدپذیر را با کل تولید سالانه 2500 گیگاوات ساعت در سال تسهیل کرده است ، که برای تأمین انرژی تقریباً 1 میلیون خانه انگلیس کافی است. پروژه های انرژی های تجدیدپذیر 60٪ از سهام سرمایه گذاری GCP Infrastructure را تشکیل می دهند. "

گیلز فراست ، مدیر مشارکت های عمومی بین المللی (INPP) ، گفت: "سرمایه گذاری در زیرساخت ها یک کار خدمات مشتری است. دارایی هایی که ما در آنها سرمایه گذاری می کنیم بر زندگی روزمره بسیاری از افراد در جهان تأثیر دارد و این مسئولیت است که ما بسیار جدی می گیریم. سال گذشته ، ما بیش از 3000 ساعت جلسات مدیریتی را با مشتریان بخش دولتی خود برگزار کردیم تا از عملکرد صحیح دارایی های خود اطمینان حاصل کنیم ، از جمله مدارس موجود در مجموعه ما که امکانات آموزشی را برای بیش از 190،000 دانش آموز فراهم می کنند. ما به جوامع متعهد اعتقاد داریم و نمونه کارهایمان فضایی را برای بیش از 150،000 ساعت استفاده از جامعه فراهم می کند. "

چشم انداز شما برای بخش زیرساخت - خطرات و فرصت ها چیست؟

هری سیکینگز ، رئیس زیرساخت های شرکت سرمایه گذاری InfraRed Capital Partners ، مدیر سرمایه گذاری HICL ، گفت: "ریسک سیاسی به دلیل ماهیت اساسی دارایی ها و طرفین متعامل در مدل تجاری سرمایه گذاری زیرساختی ذاتی است. به ویژه برای بخش مربوط ، تکامل تفکر در مورد تأمین مالی زیرساخت ها است. InfraRed در مشاوره های عمومی در مورد آینده برای ارائه سرمایه گذاری در زیرساخت ها مشارکت داشته است و در حال اتخاذ یک رویکرد فعالانه برای تعامل با سیاست گذاران در مورد مزایای مالیات دهندگان است که با مسئولیت پذیری سرمایه گذاری خصوصی را می تواند ارائه دهد. "

"سرمایه گذاری در زیرساخت ها یک کار خدمات مشتری است. دارایی هایی که ما در آنها سرمایه گذاری می کنیم ، بر زندگی روزمره بسیاری از مردم جهان تأثیر می گذارد و ما این مسئولیت را بسیار جدی می گیریم. "
گیلز فراست ، مدیر مشارکت های عمومی بین المللی (INPP)
فرانک شرام ، مدیر عامل شرکت BBGI S.A ، گفت: "فعالیت های سرمایه گذاری ما شامل تأمین منابع ، مناقصه و پیشنهاد و زیرساخت های اجتماعی است.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: